Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 13 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wibracje po zmianie paska rozrządu
PostNapisane: Śr wrz 19, 2007 5:36 pm 
Witam. Po wymianie rozrządu podczas jazdy przy obrotach 2500 i w górę silnik pracuję dużo głośniej (buczy) i cały samochód wpada w dziwne wibracje (drga kierownica, nadwozie i aż się obraz zamazuje we wstecznym lusterku :-). Co mógł spieprzyć mechanik przy wymianie rozrządu???? Czy źle założony pasek balansowy może wywoływać taki efekt czy też może poduszki silnika???? Miał ktoś taki problem???


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr wrz 19, 2007 7:06 pm 
Site Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lut 11, 2007 11:05 pm
Posty: 1072
Lokalizacja: WGM
Imię: Wojtek
Kod nadwozia: CE7
Kod silnika: F18A3
Poduszki nie psuja sie od wymiany paskow :wink:

Jedz do mechaniora i ma zrobic tak, zeby bylo dobrze.
Najprawdopodobniej schrzanil ustawienie ktoregos paska. Jezeli nie ma pogorszenia osiagow to chyba balansowy?

Dymion, w manualu jest bardzo dokladnie opisana procedura wymiany paskow - moze przyda sie mechanikowi?

_________________
Obrazek A.C.C.O.R.D.: Artificial Cybernetic Construct Optimized for Rational Destruction
accord6gen.cba.pl - czyli Accord 6 generacji
DetailingClub.pl - czyli jak dbać o lakier


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr wrz 19, 2007 8:38 pm 
ja również obstawiam na pasek rozrządu , może się pomylił o jeden ząbek ...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn wrz 24, 2007 7:00 pm 
No i racja........ pasek balansowy przeskoczył o jeden ząbek ale i tak silnik chodzi inaczej, jakby głośniej (bardziej buczy i czuć lekkie wibracje)


Góra
  
 
 Tytuł: a
PostNapisane: So wrz 29, 2007 5:28 pm 
drgania mogą być spowodowane wyrobioną poduchą od silnika.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 30, 2007 8:41 am 
Może tak? ale przed wymianą paska było wszystko OK. Chyba że przy wymianie paska coś można przestawić lub źle zamontować?....... wibracje czuć na kerownicy i na pedałach co troche drażni....... Majster rozkłada ręce no i bryndza.........


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn paź 08, 2007 2:00 pm 
nie popisał się mechanik, może pasek źle ustawiony chociaż pewnie już to sprawdzał, może zapłon nie gra??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn paź 08, 2007 2:10 pm 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt paź 02, 2007 10:28 am
Posty: 877
Lokalizacja: Warszawa
Miałem identyczną sytuację mechanik żle ustawił pasek balansowy jedz do niego i go opierdol i kaz mu robic wszystko od nowa. Tacy są w polsce fachowcy. Dla tego ja jezdze tylko do mechaników zajmujących się Hondą.
Pozdrawiam

_________________
Znikający Czarny Punkt:::--->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn paź 08, 2007 2:17 pm 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sty 17, 2007 4:11 pm
Posty: 673
Lokalizacja: Warszawa
jw. pasek balansujący jest na wałku odpowiedzialnym za tłumienie takich właśnie dragń....

_________________
CC7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn paź 08, 2007 2:30 pm 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt paź 02, 2007 10:28 am
Posty: 877
Lokalizacja: Warszawa
Tylko nie daj się tak zrobić, że bedzie Ci kazał zapłacić za to że rozbierze i złoży jeszcze raz. Ja się wykłuciłem z takim debilem nie potrafił rozrządu złożyć a jak w końcu złożył to samochód wpadał w wibracje i twierdził że jest wszystko OK. Pojechałem do Ziomka z Hondy, pojechaliśmy do niego razem i rozbierał i składał jeszcze raz i jak kumpel pokazał mu jak powinno być to tylko oczy zrobił, ale mędzie nie zapłaciłem.
Trzeba walczyć o swoje :evil:

_________________
Znikający Czarny Punkt:::--->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn paź 08, 2007 7:24 pm 
OK. Dzięki........ miało być szybko i tanio a wyszło odwrotnie.........


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr paź 10, 2007 10:48 am 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt paź 02, 2007 10:28 am
Posty: 877
Lokalizacja: Warszawa
Spoko pozdrawiam!!

_________________
Znikający Czarny Punkt:::--->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 25, 2007 11:11 pm 
Wymienialem wczoraj rozrzad wraz z pompa wody.
Po zmonotowaniu i odpaleniu samochodu bylo wszystko ok (moc przyspieszenie itp-nawet chyba troche lepiej ale moze to przez nowe swiece i filtr powietrza) poza wibracjami-tylko na biegu jalowym.
Mechanik wyeliminowal to regulacja zaplonu, tlumaczac sie tym ze stary pasek sie juz sie troche rozciagnal itp i juz nie bylo innej mozliwosci ustawienia nowego. Nowe paski zaowocowaly tym ze zaplon troche sie przestawil... - ile w tym prawdy nie wiem - dla mnie jest ok teraz -tak jak przed wymiana.
Co do manuala - to nie ma nic na temat ustawienia walka pompy olejowej z tym mial mechanik problem...
Nie jasno jest to opisane w manualu,
Dodam rowniez, ze w 99% kupilem samochod z oryginalnym przebiegiem- swiadcza o tym stare paski rozrzadu i pompa wody -oryginaly z napisami Honda wymienione przy 95tys km. Teraz mam 193tys km
pozdrawiam


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 13 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

zlot 4x4 Grudziadz

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL